Prague Balfolk Weekend

17.-19. ledna 2025

Please click here to see the english version of Terms of service

Obchodní podmínky

Prosíme čtěte pečlivě!

Rezervací místa na akci účastníci potvrzují, že se seznámili se všemi informacemi týkajícími se vstupenek, cen a dalších relevantních záležitostí na webových stránkách festivalu Prague Balfolk Weekend (www.prague-balfolk-weekend.cz) a že všechny jimi uvedené informace jsou pravdivé.

Obecné

V rámci našeho e-shopu (rezervačního systému) si můžete rezervovat, objednat a zakoupit vstupenku na celou akci, služby a související zboží.

Všichni účastníci obdrží náramek podle zakoupené vstupenky. Tento náramek budete muset nosit po celou dobu. Náramek je vaším vstupem na workshopy a tančírny.

Organizátoři nenesou žádnou odpovědnost za cennosti účastníků ani za jejich fyzická zranění. Buďte prosím za všech okolností opatrní, a to jak na sebe, tak na ostatní a na své věci.

Na lekce a na místech konání tančíren noste prosím pouze vhodnou vnitřní obuv.

Organizátoři festivalu Prague Balfolk Weekend si vyhrazují právo v případě potřeby změnit program akce, učitele a další.

Etické záležitosti

Organizátoři nebudou tolerovat žádné formy obtěžování, které mohou zahrnovat urážlivé slovní komentáře, sexuální projevy ve veřejném prostoru, úmyslné zastrašování, pronásledování, sledování, obtěžující fotografování nebo nahrávání, trvalé narušování tanečních workshopů nebo jiných akcí, nevhodný fyzický kontakt a nežádoucí sexuální pozornost, jakékoli formy rasismu nebo diskriminace podle pohlaví, sexuální orientace, náboženství nebo národnosti.

Každý, kdo se dopustí tohoto typu chování, bude varován a/nebo vyloučen z festivalu bez náhrady, a to podle uvážení organizátorů.

Vyzýváme každého, kdo zažil nebo byl svědkem zastrašujícího nebo nevhodného chování, aby to sdělil organizátorům nebo zaměstnancům festivalu Prague Balfolk Weekend. Jsme vám k dispozici.

Od účastníků se očekává, že podpoří přátelskou a bezpečnou atmosféru festivalu slušným a uctivým chováním k ostatním účastníkům a organizátorům a dodržováním hygienických návyků (používáním antiperspirantu a ručníků, výměna dostatečného počtu triček, svěží dech a čisté ruce atd.).

Uzavření smlouvy

Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím e-shopu (rezervačního systému).

K tomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na e-shopu vytvořili objednávku. V ní musí být uvedeny následující údaje:

  • Informace o nakupovaných službách a zboží (na e-shopu označujete služby a zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Rezervovat“);
  • Informace o ceně a způsobu platby celkové ceny; tyto informace budou zadány v rámci tvorby objednávky v rámci uživatelského prostředí e-shopu, přičemž informace o celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolených služeb a zboží.
  • Vaše identifikační a kontaktní údaje sloužící k evidenci rezervace a informování o nastalých změnách, zejména tedy jméno, příjmení a e-mailovou adresu.

V průběhu tvorby objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat“ objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.

Vaši objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky a tyto podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Potvrzením jednotlivých rezervací v rámci zaslané objednávky dochází k uzavření smlouvy mezi námi a vámi.

Ve chvíli, kdy dojde k uzavření smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.

Platební a dodací podmínky

Za účast na festivalu a na jednotlivých workshopech, tančírnách a doprovodných službách platíte účastnický poplatek. Výše ceny poplatku je uvedena u každé nabízené služby včetně DPH v rámci našeho e-shopu. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Úhradu celkové ceny můžete provést bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky. Aktuální výši účastnického poplatku najdete na našem webu. Konečná výše ceny je uvedena na našem portálu při zobrazení rekapitulace objednávky. Pokud jsme se spletli a na webu zobrazovaná či v platebních údajích uvedená výše účastnického poplatku je zjevně chybná, vyhrazujeme si právo na odstoupení od smlouvy.

K zaplacení účastnického poplatku dojde okamžikem připsání platby řádně označené dle platebních údajů na bankovní účet Rond z.s.

Po zaplacení účastnického poplatku Vám zašleme e-mailem informace o přijetí platby s finálním potvrzením vašich rezervací. Doklad o zaplacení a poskytnutí služby Vám pošleme, pokud nás o to požádáte e-mailem.

Objednané služby je možné následně čerpat v době a místě konání festivalu, které jsou uvedeny na našich webových stránkách nebo v rámci našeho e-shopu (v rezervačním systému). Vámi rezervované a zakoupené fyzické zboží bude vám vydáno na místě v době konání festivalu na základě doložení potvrzení o zaplacení.

Storno podmínky

Zakoupené vstupenky jsou přenosné. V případě, že se nebudete moci festivalu zúčastnit, doporučujeme vám pokusit se vstupenku prodat. Pokud svou vstupenku prodáte, dejte prosím co nejdříve vědět organizátorům údaje nového vlastníka vaší rezervace.

V případě, že registrace musí být zrušena z důvodu platných právních omezení (např. během pandemie, války apod.):

  • Pokud účastníkovi není umožněn vstup na festival z důvodu úředních omezení, nabízíme vrácení 75 % vstupného nebo převod vstupenky na jiný ročník.
  • Pokud organizátoři budou muset akci zrušit, vrátíme vám 75 % ceny vstupenky nebo umožníme převod vstupenky na jiný ročník festivalu.

Ochrana osobních údajů

Záleží nám na ochraně vašich osobních údajů. Vámi poskytnuté údaje používáme pouze pro účely organizace festivalu. Údaje jsme získali přímo od vás prostřednictvím registračního systému. Vaše údaje uchováváme pouze po určitou dobu stanovenou zákonem a na vaši žádost je neprodleně vymažeme. K těmto údajům mají přístup Rond z.s., jimi pověření zaměstnanci a spolupracovníci a externí poskytovatel registračního systému. Údaje spravují organizátoři a vedení spolku. Vaše údaje nejsou poskytovány žádnému jinému subjektu. Shromažďujeme následující informace: Registrace na festival - jméno a příjmení a e-mailová adresa. V případě jakýchkoliv dotazů nebo přání vymazat své osobní údaje z naší databáze nás prosím kontaktujte na festival@balfolk.cz.

Účastník může být zachycen na fotografiích nebo videích pořízených organizátorem nebo jeho zástupcem. Pořadatel může tato média použít k jakýmkoliv účelům souvisejícím s festivalem Prague Balfolk Weekend, propagaci jiných balfolkových akcí pod hlavičkou balfolk.cz nebo k jiným uměleckým účelům jakékoliv formy. Účastníci souhlasí s tím, že tato audiovizuální díla jsou výhradním vlastnictvím pořadatele. Pokud si nepřejete být fotografováni, kontaktujte nás prosím na festival@balfolk.cz.